בר קוקטיילים משובח

בר המשקאות שלקח את האירוע שלנו כמה צעדים קדימה – החלטנו להתחתן והיה לנו ברור רק דבר אחד: אנחנו רוצים לעשות אירוע חלומי. רצינו שהאירוע יהיה מוצלח, מהנה ושכל האורחים שיגיעו אליו יוכלו לשמוח בו כבר מהרגע הראשון.

היה לנו ברור שאומנם צריך לבחור את התאריך הנכון ולהחליט האם החתונה תתקיים באולם או בגן אירועים, אך זה לא היה הדבר היחיד. היה לנו צורך גם להחליט את מי בדיוק אנחנו מזמינים ואיזה אוכל נוכל להגיע.

מהניסיון האישי שלנו, חתונות ואירועים אחרים יכולים להיות מוצלחים אך הם גם עלולים להיות בינוניים. הרי כולנו, כולל האורחים שלנו, כבר היו באינספור אירועים בעבר. לכן היינו עסוקים בשאלה: איך נוכל לקחת את החתונה שלנו כמה צעדים קדימה? ואיך נוכל לגרום לאירוע הזה להיות שונה? מה באמת משפיע על האירוע? והאם אפשר להקל ראש בכל מה שקשור לאוכל ולשתייה? היה לנו ברור שמעבר לשירותי קייטרינג טובים, אנחנו צריכים גם בר של משקאות.

לא יכולנו בכלל לדמיין מצב שבו אנחנו עושים אירוע בלי משקאות טעימים, כי אנחנו בעצמנו אוהבים מאוד אלכוהול. אומנם זה נכון שיין טוב הוא חלק מהעניין, אך לא תמיד זה לגמרי מספיק. לכן החלטנו גם לבחור בר קוקטיילים, אך האמת היא, שלא היה לנו לגמרי מושג אל מי כדאי לנו לפנות.

בחירת החברה הכי טובה שיש לבר קוקטיילים משובח

התחלנו לבדוק את השטח וגילינו שיש לא מעט חברות שמציעות שירות של בר קוקטיילים מיוחדים לאירועים. לא היה לנו פשוט לבחור את החברה הנכונה לנו, אך כן היה לנו ברור שאנחנו מצפים לקבל איכות ברמה גבוהה. רצינו לפנות אל חברה שמשקיעה בעיצוב של הבר עצמו וגם בקוקטיילים שמוגשים בה.

לכן התחלנו לראות תמונות של ברים שונים שמיוצרים על ידי חברות בתחום הזה. לא היה לנו מושג מה ההבדל בין החברות השונות ואיך נראה בר קוקטיילים מנצח. מה שכן הבנו, זה שחברת פרסקה היא חברה מובילה בתחום הזה. לכן החלטנו לבדוק מה יש להציע לנו, כי אם כבר משלבים בר קוקטיילים, למה להתפשר על פחות מהטוב ביותר?

ומי אמר שאם נשלם פחות לחברות אחרות התוצאה תהיה יותר טובה? ראינו תמונות של ברים שונים שהוקמו על ידי חברת פרסקה ומיד הבנו שזה מה שאנחנו מחפשים. ראשית, גילינו שהחברה יכולה לספק לנו לא רק בר של קוקטיילים, אלא גם בר של שייקים ועוד. בנוסף, החברה דואגת להשתמש רק בחומרי גלם איכותיים ביותר. זה אומר שזה לא משנה באיזה קוקטיילים נוכל לבחור, שכן בכל מקרה התוצאה תהיה טעימה.

הצעת מחיר נוחה

עוד דבר שהטריד אותנו במחשבה על האפשרות של שילוב בר קוקטיילים באירוע, היה המחיר. אומנם זה נכון שחתונה זה אירוע של פעם בחיים, אבל האמת היא, שלעשות אירוע זה יקר. כל מי שכבר הפיק בעבר חתונה יוכל לספר על כך שהמחירים בארץ מופקעים.

צריך לשלם על האולם, על האוכל ועל עוד אינספור דברים אחרים כמו בגדים, ספר וכדומה. לכן ברור מדוע אומנם כן רצינו שלב בר משקאות איכותי באירוע, אך לא ממש רצינו לשלם על כך הון עתק. זו עוד סיבה שבגללה מבחינתנו רק חברת פרסקה באה בחשבון. מיד כאשר יצרנו קשר עם הנציגים שלה הבנו שאצל החברה הזאת המחירים נוחים.

בהתחלה אומנם ביקשנו רק הצעת מחיר לבר קוקטיילים, אך עם הזמן החלטנו להוסיף עוד כמה עמדות של בר. בסופו של דבר, באירוע החתונה שלנו היה בר קוקטיילים, בר משקאות ובר שייקים. חוץ מזה שילבנו גם עמדת קפה ועל הכול ביחד קיבלנו הצעת מחיר נהדרת. לא האמנו שעדיין קיימות בישראל חברות שבאמת חושבות על הלקוח ועל החוויה שלו. לכן, כאשר קיבלנו את הצעת המחיר שמחנו מאוד לגלות שאנחנו יכולים לעמוד בה בלי יותר מידי קושי.

שירות שנעים לקבל

לבסוף, עוד סיבה שבגללה אני תמיד ממליצה על חברת פרסקה, זה השירות. כולם יודעים לומר שסביב הפקת חתונה יש בדרך כלל לא מעט מתח. אנחנו עושים אירוע של פעם בחיים ורוצים שהוא יהיה מושלם.

לכן ברור מדוע נוצר מתח וברור מדוע, אם אנחנו משלמים כל כך הרבה על האירוע, נרצה לקבל יחס נעים ואדיב. בחברת פרסקה הבינו את העניין הזה מזמן. לכן זה לא מפתיע שאנשי הצוות של החברה מגיעים עם תודעת שירות גבוהה. אנחנו שמנו לב לעניין הזה כבר מהרגע הראשון, שכן האדיבות היא חלק מהשירות בחברה הזאת.

אפילו בתחילת הדרך, כשלא ממש ידענו באיזה ברים אנחנו מעוניינים, עזרו לנו לקבל את ההחלטה הנכונה. במהלך החתונה עצמה העובדים שהגישו את המשקאות בברים השונים עשו זאת בצורה אדיבה ונעימה. לכן, אם יש לכם אירוע בקרוב ואם אתם רוצים להבטיח שהחוויה תהיה נהדרת, כדאי שתדברו עם הנציגים של חברת פרסקה. הם מגיעים עם ניסיון והם נותנים שירות מכל הלב. חייגו 055-9782293

בר קוקטיילים משובח

רוצים גם אתם אירוע מושלם?